Un lifting di a mità di ciculu ùn hè micca destinatu à trasfurmà l'aspettu di una vittura, ma piuttostu à aghjurnà suttilmente.
Ci sò parechje tecnulugia novi è mutori in offerta in l'ultima versione di a berlina di lussu Mercedes.I cambiamenti visivi sò più difficili di discernisce.Pudete dì quale hè quale in un sguardu?
In u prufilu, a Classe S 2018 diverge appena da l'aspettu di u so predecessore.Notate e stesse linee di corpu fluide è graziose, rotte da novi opzioni di rota.A forma essenziale di a vittura hè cunservata, però, cum'è aspittavamu da un rinfrescante relativamente minore.
Da l'angulu di fronte à trè quarti, più cambiamenti sò evidenti.La Classe S 2018 aura de nouvelles fascias à l'avant et à l'arrière, ainsi que de nouveaux designs de calandre, qui aident le modèle repensé à se démarquer de ses ancêtres dans la rue.
Hè da u sediu di u cunduttore chì l'aghjurnamenti enormi sò evidenti.Per principianti, nota i novi cuntrolli chì adornanu u volante.Sò destinati à lascià u cunduttore avè un cuntrollu assai più grande di tutti i diversi cuntrolli nantu à i display duali di culore di 12,3 inch davanti à ellu.I buttoni Touch Control ponu manipulà essenzialmente ogni funzione, cumplementendu u controller rotativu è u touchpad in a cunsola centrale.