Allora, chì sò i cambiamenti da u 2020 Lexus GX460 paragunatu à u vechju mudellu?
Partemu da l'esternu di a vittura.Prima di tuttu, u cambiamentu più significativu hè a griglia di spindle-type nantu à a faccia di fronte, chì hà cambiatu da l'antica grille di tipu horizontale à una grille tridimensionale dot-matrix, chì rinforza ancu a faccia frontale.A big X shape aumenta u sensu di Sporty.
A forma di i fanali ùn hà micca cambiatu assai, ma hè stata rimpiazzata cù un sistema di faro all-LED.A lente di i fanali, cumprese i paràmetri di i luci di ghjornu, sò stati cambiati.À u latu di u gruppu di luce, ci hè ancu un logu Lexus cù electroplating in l'internu.U materiale hè matte, a struttura hè megliu, è l'effettu di l'illuminazione di a striscia di luce hè ancu assai bella.
I fanali di ghjornu in forma di L cù piena personalità, inseme cù u gruppu di fari LED à trè fasci, sò più forti in forma.
A principal diferenza in a forma laterale hè a striscia anti-rubbing, a striscia anti-rubbing cù chrome plating, i mudelli 19 sò riservati, è i mudelli 20 è 21 sò annullati.
U corpu sveltu è a cintura morbida facenu chì a nova vittura pare risoluta è elegante.In particulare, i pedali di a porta ùn deve micca solu cumpensà l'inconvenimentu causatu da l'altitudine di terra, ma ancu aghjunghje più elementi off-road à a nova vittura.
Comparatu cù a faccia frontale altamente ricunnisciuta, a parte posteriore di u GX460 pare relativamente simplice.Ancu se i fanali posteriori in forma unica sò grandi, sò assai boni per i veiculi esterni per assicurà a sicurezza di guida.
Da u spinu, u logu prima di i mudelli 19 hè cavu, mentri i mudelli 20 è 21 utilizanu un logu solidu, chì hè più texturizatu.